*Pengar :)

Nu väntar jag på F som är ute och cyklar med Zotis.
När han kommer hem så får Zotis vara ensam ett tag, vi ska ner till stan.
Jag ska sätta in en massa mynt på banken, spännande att se hur mycket jag sparat ihop :D
Sen ska vi handla lite småsaker, åka till kupolen och äta och shoppa lite.

Trevligt!


I lördags åkte jag till Falun med Zotis, tog en sväng på stan, mamma gick med Zotis och jag och syrran sprang i affärer.

Jag köpte
en lång grå/lila-rutig skjorta
ett brett midjeskärp
en gammelrosa tjocktröja
ett par slitna jeansleggins


Toksnygga kläder!

Sen var det fest för SRK som firade 40år :)
Skriver mer om det i nästa inlägg för nu ska vi åka.


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0