*Rask promenad

Gcik en väldigt rask promenad med Zotis vid halv sju-tiden idag, jäklar vad skönt det var ute!
Frisk lite kylig luft, härligt!

Zotis skötte sig exemplariskt! <3

Har saknat plutten, var ju i Gårdvik lör-mån eftermiddag..
Sen sov jag i Gårdvik igår till idag också..
Zotis har umgåtts med sin husse som jag också har saknat..

Men jag har varit hundvakt i Gårdvik medan familjen varit ute på olika håll..


Idag så hoppade Erica Tiger på Sveden, det gick bra och hon tyckte det var roligt, Tiger likaså :)


Jag har en fruktansvärd ångest över en sak just nu, inget som jag vill skriva om i bloggen dock, de som behöver veta, de vet allt..
Tänk om jag hade pengar och visste vad han kände, jag skulle kunna rädda ett liv...
Åh, jag pallar inte det här..


Just nu saknar jag F väldigt mycket, han slutar jobbet 23 och jag längtar..
Sitter och kollar på Criminal Minds på kanal5, riktigt bra som vanligt.


Jag hade önskat att jag kunde skriva om hur glad jag var, hur roligt mitt liv är, hur mycket jag rider, vilken stor och fin lägenhet jag bor i, vilken vacker, stor och fin, brun häst jag har.
Men det kan jag inte, det där om hästen kommer jag aldrig kunna skriva, tyvärr.

Men jag kan skriva att jag har världens underbaraste pojkvän och världens finaste hund,
och det får räcka nu.

Men den bruna hästen hade jag så gärna velat skriva om..


(imorgon gäller det, jag håller alla tummar jag har...)


Bjuder på en fin bild på finaste Pilen.

Kommentarer
Postat av: Erica Eriksson

den stora vackra bruna hästen skulle vara hos dig.. :*(

2009-09-18 @ 12:27:38
URL: http://pican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0