*Canache

Förresten, i Söndags åkte jag, mamma och syrran till Hillerboda och hälsade på Ulrica och Elin.
Ulrica är min första ridlärare och det är nog tack vare henne som jag rider än idag,
hon har lärt mig alla grunder och jag är så glad att jag fick just henne som första ridlärare, bättre kunde jag aldrig ha haft!

Hon köpte sedan min favorithäst hos Maria, Canache. Jag fick rida honom hela sommaren/hösten och tidig vinter 2008 då hon var sjuk.

Ett riktigt charmtroll och världens finaste "ponny" (sv. ridponny som växte över ponnymåttet)

Han var så fin och har utvecklats massor sen jag såg honom sist, dock var han "rätt rund" om magen..


2år gammal


4år gammal

 
6år gammal

Min lilla plutt ♥

Jag är så jäkla glad och mallig över att JAG fick rida honom och ha honom som min egen när U inte kunde rida, det har betytt jättemycket och U vet verkligen hur mycket jag gillar den hästen :) TACK.

Några timmar senare så kom Annika upp till SRK och fortsatte träningarna där istället för i Hillersboda.
Erica red Quattro som var jättefin, men tyvärr blev han väldigt trött.
Fortfarande ung, inte helt i kondis och ork osv, dessutom hoppades han dagen innan, men fin iaf!


Quattro, född 2005 e: Emmerton ue: Ibsen och ägs av Gabriella Erikpers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0