*Dusch och säng

Kom precis in ifrån en kvällspink med Zotis och skall alldeles strax ta en dusch.

Hade TC idag, red i ridhuset då vädret inte var det bästa.
Han var jättetrevlig och det kändes som att jag gled runt med ett stort smile i hela ansiktet -det är så det ska vara!

Träffade en tjej i stallet som jag bara sett som hastigast, jättetrevlig var hon iaf och Zotis fick leka med hennes söta lilla hund -jättetrevligt tyckte Zotis.

Han trodde nog första att det var Tippan och blev väldigt glad, sen blev han utskälld och då förstod han att det var en annan hund. Men sen lekte dom som tusan, hade race i stallgången, på logen och sedan i en hage (tom såklart). Så Zotis var ganska trött när vi kom hem, skönt!

Imorgon skall jag rida TC på förmiddagen, sedan ska jag in på Djurmagazinet och göra ärenden åt mamma.
Sedan åker jag och Zotis mot Gårdvik, stannar till hos A och skrittar ut på T.

På kvällen blir det kanske kalas, Julia har fyllt 22 år och det skall firas, syrran vill att jag ska med så vi får se hur jag gör :)

Tjingeling!


Ella igår när hon var här på besök :) Zotis älskar verkligen henne! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0