*En bra dag

Imorse åkte jag till A, lastade T och B och åkte till ridhus då Erica skulle hoppa dem.
Dom är så duktiga!!!

Ella och FredrikB kom förbi och tittade :)

Åkte sedan hemåt, gick in på Djurmagazinet i Borlänge och köpte märgben till Zotis -
jag har nämligen börjat ge honom märgben istället för "tuggrullar" och det är stor skillnad på tänderna. Han har tidigare haft lite tandsten, men nu är tänderna mycket fräschare :) Men jag ska nog införskaffa en tandskrapa, hade en förut, men den är borta??


_

På eftermiddagen kom Ella förbi, hennes föräldrar skulle på lite ärenden här i Borlänge (Aubiose och Haralds båtar) ;)
Ella började visiten genom att skita ner sig ända upp på ryggen och ner på benen, jävla blöja till o läcka ;)Självklart hade dom ingen blöja med sig då visiten skulle bli snabb, så hennes kära föräldrar fick åka till Rätt Pris och köpa blöjor.
Jag fick av den mysiga blöjan och stoppade skitungen (bokstavligt talat) i badkaret, vilket hon älskade.
På med torr blöja, kasta bajskläder i påse och vädra resten av kläderna ute på balkongen.
Så fislisan fick krypa runt här i blöja, vilket hon stortrivdes i.
Stackars pluttan är väldigt dålig i magen då två nya tänder är påväg..
Men jag tror att hon var mycket nöjd över sin vistelse hos världens bästa moster ;)

Haha, Ellas pappa trodde att jag skulle spy av bajsdoften och blöjbytet på Ella, men tjii fick han!
Att byta blöja på en söt liten unge som Ella är inget emot att byta blöja på en 80-årig argsint tant/gubbe ;)
_

Nu ska jag sätta mig ner och knåpa ihop lite hoppfilmer på B och T.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0