*Lite uppdatering.

På torsdagen så var jag till A, Erica hoppade B och T.
  
Erica och T in action!       Ella åt gröt, med hela ansiktet ;)

På fredagsmorgonen var jag till Stadshuset på intervju, jag tror att det gick bra, lät iaf som det.
Hon skulle höra av sig om 1-2 veckor :)

På dagen så var jag, F och Zotis ner på Borlänge marknad. Zotis skötte sig exemplariskt, jag var en superstolt matte!
Massor med hundar, karuseller, barn, dofter osv, men han brydde sig inte om något alls.
Förutom ett par ballonger, dom var lite läskiga!

Åkte sedan till Gårdvik och pussade på min älskade lilla guldklimp Ella ♥
  
Ella fick sig ett kvällsbad, Zotis bevakar så att allt går rätt till. Sedan fick Ella en fin pyamas på sig ;)

På lördag morgon var jag till SRK och kollade när Erica och Quattro debuterade på "tävlingsbana", det var en träningstävling och dom skulle hoppa 70cm. Quattro blev dock trött lagom till start då han är unghäst och hade otroligt mycket att kolla på på framridning och i omgivning. Men han skötte sig suveränt iaf!

Hade sedan TC under helgen och han är ju bara såå go, vilken snäll och mysig häst!
På lördagen blåste det storm och på söndagen var det bättre väder, men TC är ju snäll vilket som :)

På söndagen hade jag hk-ridning och det gick som vanligt jättebra, hon är så söt min elev!





Kommentarer
Postat av: Gemma Johnson

gött att du har det bra :) vad är det för jobb på stadshuset då? kramis!

2010-04-22 @ 10:53:56
URL: http://www.drommenomenegengard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0