*Mysmorgon

Imorse hade jag och Ella en riktig mysmorgon, vi låg i min säng och lekte med ett gosedjur.
Det slutade med att hon somnade PÅ mig, mycket bekvämt tyckte hon.
Sen kollade vi på "Vi på Saltkråkan" och då somnade hon igen, i mitt knä.

Goa söta unge ♥

Ikväll blir det god mat, stekt kyckling, potatisgratäng och ädelostsås!
Igår åt vi klyftpotatis och fläskfilé med gorgonzolaostsås!

Vi lyxar till det nu när vi är utan karlar!
Min F är och åker bräda i Idre, pappa är i Storsjö med syrrans Fredrik samt Emil och Lars och åker skoter.
Så med andra ord är det jag, syrran, mamma och Ella hemma i Gårdvik + de fyrbenta grabbarna.

Klimpen och Baileys har stora världsproblem då grannens JRT Sally löper, dom piper och gnäller hela tiden, även nattetid..

Zotis bryr sig faktiskt inte, så skönt!!

Igår följde jag med syrran ut på en ridtur, jag skrittade Iben och Erica skrittade Ibens son Quattro!

Nu ska jag ut med Zotis, kanske att Klimpen får följa med.

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0