*Stallhunden Zotis

Förra veckan så hade jag TC fredag och lördag.
Zotis var med i stallet båda dagarna.
Han är så jäkla glad och duktig när han får vara med där!

På fredagen så fick han leka med en hund i stallet, jätteroligt!
Han fick sitta i bilen när jag red, jag red i ridhuset.

På lördagen fick han vara med igen, då red jag på utebanan och provade ha honom med.
Jag band helt enkelt fast honom i en bänk utanför banan.

Jag trodde såklart att han skulle bli jättebråkig och högljudd, men hör och häpna!
Han la sig snällt ner och tittade lugnt på när jag red, inte ett ljud!!

FYTUSAN vad jag var stolt!!

Sedan hade jag honom även i måndags, först var han med hos A på morgonen, skötte sig kanonbra där.
Sedan på eftermiddagen åkte vi ut till TC och gjorde precis som sist, han fick sitta fast i bänken utanför ridbanan och han var så duktig :)

Trodde aldrig att jag skulle kunna ha med honom när jag red, men tji fick jag!


Klimpen utanför Ulricas ridbana sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0