*Vårvindar

Ja, idag har det blåst härliga vårvindar, dock lite för svala för min smak. Men men.

Började dagen precis som igår med stall hos A, lika trevligt som alltid :)

Åt sedan lunch med F, grillad kyckling och potatissallad -sommarkänsla på det!
Sedan placerade vi oss i varsin stol utenför cykelförrådet, där var det varmt kan jag lova!
Zotis placerade sig inne i ett cykelförråd, svalt och skuggigt ;)

Cyklade bort till Aubiose och köpte en "fånggrimma" (grimma med munkorg som har småhål, för att han inte ska kunna äta för mycket gräs och då få fångkänningar) till grannens Shettis i Gårdvik.
Sedan slocknade jag på soffan, ovant att kliva upp kl 6,00 varje morgon, men snart vänjer jag mig :)


Där har vi lilla Tintin med "fånggrimman" på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0