*Fix & trix

Nu har jag kommit hem ifrån Gårdvik, har varit där o lämnat Zotis samt gulligullat med Ella :)

Zotis ska bo där tills imorgon kväll då jag hämtar honom efter jobbet.


Nu ska jag fixa lite här i datarummet/gästrummet, är en hel del som vi inte packat upp än, undra varför?
Men nu ska jag börja iaf, för pappa ville köra hit bäddsoffan imorgon..
+ är iofs att han tar med sig min byrå som jag målat klart idag, pappa ska sätta dit nya handtag imorgon, den kommer bli såååå fin!
Från grå och svart med runda knoppar till en vit byrå med snygga handtag.


Före skrapning och målning..


Efter skrapning och första omgången med vitfärg.


Sedan skall jag måla lilla förrådet under grannens trapp, skall målas vitt där inne, är så mörkt nu och då känns det trångt. Älsklingen skall sätta upp hyllor där inne och jag skall köpa krokar att hänga på ena väggen, tror att det kommer bli riktigt bra!
Sedan skall även förrådet i köket målas samt att hyllorna där skall fixas.

I köket skall det så småningom upp bröstpanel, finns ju redan i halva köket.. Panelen skall målas i en ljust beige ton och väggen skall fortfarande vara vit.

Farstun skall tapetseras om, det är väldigt liten yta så det går ju fort.

Det är det som vi bestämt hittils, sedan ska även

Gästrummet tapetseras om.
Sovrummet målas om.
Vardagsrummet målas om.

Men det är ju absolut ingen brådska med något, mar får ta lite pö om pö :)


Kommentarer
Postat av: erica

pappa har skruvat på handtag nu och den blev verkligen skitsnygg! <3

2010-08-15 @ 21:00:37
URL: http://pican.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul att göra om hemma, men som sagt det är ju ingen brådska.



Jag har länkat till dig i min blogg, hoppas det var ok?! Kramis

2010-08-20 @ 19:33:09
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej! min nya blogg: justarsamandi.blogg.se :)

2010-08-24 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0