*Dagen

Full fart nästan hela dagen, måste säga att det är skönt att göra något!

Gick upp i god tid imorse, tog en promenad med Zotis och åt sedan frukost.
Bytte om, fixade till håret, sminkade mig och skulle precis ta på mig jackan, då ringer dom från Arbetsförmedlingen och säger att min handledare som jag hade möte bokat med var sjuk.

Så bara att dra av sig kläderna, gick faktiskt och la mig en stund till :)

Var ner till stan och gjorde lite ärenden, hämtade ut mitt pass, köpte kex till Zotis, handlade på Konsum och köpte med en baguette från Café Esplanad.

Tog en kort promenad med Zotis när jag kom hem, F hade då åkt till jobbet.

Diskade, hade ett helt berg med disk, alla glas var slut... Satte igång tvättmaskin, är inne på andra tvättmaskinen nu..

Gick en långpromenad med Zotis, han var lös 90% av promenaden!!!!!!!!!!!

Nu ska jag kolla datorn lite, sen krypa ner framför TV.

Imorgon åker jag till Gårdvik, blir där hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0