*Gårdvik

Igår tillbringades nöstan hela dagen i Gårdvik.

Kollade på TV med mamma och pappa, sedan kom Erica, Fredrik, Ella och Emma (och Baileys)

Matade Ella, hon åt kyckling och grönsaks-puré (mmmm vad gott..) sedan drack hon lite vatten vilket hon ÄLSKAR och sedan fick hon lite youghurt till efterrätt, helt perfekt enligt henne ;)

Sen somnade hon och jag hade sjukt tråkigt i flera timmar tills hon äntligen vaknade ;) hahaha

Lek och stoj, sedan blev det matdags igen, Slottspuré och vatten, helt perfekt tyckte hon.
Sedan var det dags för oss vuxna att äta, riktigt gott, köttfärssås och spaghetti :)

Sedan skjutsade pappa mig till Falun där F och hans far hämtade upp mig.

Åkte till F's kusin där resterande av F's släkt var, firade henne, sen åkte vi hem.


är avis på mormor för att hon får äta spaghetti ;)


väldigt intresserad av min kamera ;)


sötnosen


Glad liten älskling-Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0