*Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, blev moster :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min syster & hennes kille, sedan några fler.

4. Dog någon som stod dig nära?
Morbror.

5. Vilka länder besökte du?
Teneriffa.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jobb, pengar, hästar i mitt liv.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag vet inte..

8. Vad var din största framgång 2009?
Hade ingen större framgång.

9. Största misstaget?
Att jag varit så jävla onyttig och lat.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkylningar till och från.

11. Bästa köpet?
Har inte haft nå pengar = jag har inte köpt något mer än nödvändigt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mobilräkningar, hundförsäkring och hundmat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ella såklart.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 

Rihanna - Umbrella, Milow - You Don't Know, Milow - Out of my hands osv.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Mycket gjorde mig ledsen och uppriven, gör det fortfarande. Men det finns solstrålar också.
Men överlag ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, tränat..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit massa onyttigt.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen i Gårdvik.

19. Blev du kär i år?
Har min F.

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Mannen som talar med hundar.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror inte det.

23. Bästa boken du läste i år?
Ledarskap med Cesar, även den enda boken jag läste tror jag..

24. Största musikaliska upptäckten?
Milow.

25. Något du önskade dig och fick?
Nej ingenting. Förutom det jag redan hade.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Bil, häst, större lägenhet.

27. Årets bästa film?
Ingen aning.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hingstsläpp i Böle, sen tårta i Gårdvik.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En häst.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Slum.

31. Vad fick dig att må bra?
F, Zotis och familjen, speciellt Ella, samt att åka till stallet på morgonen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

33. Vem saknade du?
Flash, farmor & farfar.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Ella, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Amanda Hyttsten

Hej :) Jag svarar här på din fråga. Det stämmer att vi till sommarn ska flytta in i ett hus i borlänge. Kanske blir grannar? ;) ja nu bor jag i svärdsjö och en hel del övernattningar i gustafs hos Jonas och hans familj.

Allt bra med dig? hittat nån fin större lägenhet som du är ute efter? Kram

2010-01-07 @ 21:10:37
URL: http://yorkie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0