*Full fart!

Här är det full fart.

Jobbar för fullt, har jobbat hela veckan och är nu ledig lördag och söndag, sen börjas det igen!

Imorgon flyttar vi, ska bli så spännande :)

Så jag har inte så mycket tid över för blogg, jobbar hela dagarna och har packat varenda kväll.

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, är sjukt trött!!

Igår tillbringade jag halva jobbpasset uppe på sportfältet för att kolla på fotboll då en boende spelade.
Jag är idag riktigt solbränd och lite öm i skinnet.

Men riktigt härligt jobb, är ute nästan hela dagarna, trivs så bra!!

Nu ska jag sova, får se när vi hörs härnäst, tror inte att vi har internet i Medväga än..

Tjing!



ÄLSKADE lilla Ella som jag snart saknar ihjäl mig efter ♥♥
Hoppas, hon kommer hit imorgon, annars får fasiken hon och syrran komma hit på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0