*7 juni

Ja igår var det den 7 juni vilket betyder att det var min födelsedag ;)

Fick en Sodastream av älsklingen (hans familj var även med på den) så nu har iaf F bubblat vatten 100 gånger. haha..

Av mamma & pappa så fick jag mina ridstövlar för några veckor sedan + att jag ska beställa en piké ifrån Modern Horse som Annica säljer :)

Av syrran, FredrikB och Ella så fick jag ett armband. Ett jättefint rosa armband ifrån märket SNÖ of Sweden :)

Gårdagen bestod av ridning först och främst. Red TC på slingan i skritt och trav, Zotis sprang med lös och skötte sig jättebra! TC var jätteglad :)
Sedan galopperade jag på ridbanan medan Zotis satt fast utanför banan.
Tog hand om TC medan Zotis lekte med hunden Malte i stallet.

När jag kom hem så var Zotis helt slut, var längesedan jag såg honom så trött! Det tar på krafterna att springa med häst + att leka med hundar.

Åt Nachos tillsammans med älsklingen och sedan gjorde jag en ananaspaj som jag bjöd på när F's föräldrar + mormor kom hit på fika.

På fredag skall vi äta mat + fika i Gårdvik med min familj + mormor.
Blev lite svårt igår då både mamma & pappa jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0