*Kass på att uppdatera!

Mycket har hänt men jag drar det lite kort här nedan..

Tisdagen den 1 juni så var det Skol-DM i Svärdsjö för Dalarnas högstadieskolor.
Jag hade lovat att skjutsa upp Emmas ponny Rocket.

Vädret var superhärligt och dagen var väldigt trevlig!
Hjälpte Emma med en del och var även lite barnvakt åt Ella som självklart var med och kollade :)


Emma & Rocket var som vanligt fina och DUKTIGA!
Dom red ihop en 2-placering via en kanonritt!

På eftermiddagen så åkte Erica & Bella upp med Quattro och Erica hoppade bana på honom då hindrena ifrån Skol-DM stod kvar :)

Dom är så fina tillsammans!

Fredagen den 4 juni hämtade mamma, Erica, Ella & Emma mig & Zotis i Borlänge :)
Vi tog först en tur på Aubiose och sedan var vi in på Djurmagazinet en sväng sedan bar det av hemåt.
Vi åt mat och hade det trevligt :)

På kvällen så knoppade jag Quattro åt Erica, han blev såå stilig!!

Lördagen den 5 juni så var det låghöjdshoppning på ridklubben, ett riktigt roligt initiativ enligt mig.
Tävlingen var öppen för storhästar och ponnier och man fick välja höjd från 50cm till 80cm :)

Första hoppade Sara Justin i 50cm-klassen och dom var felfria med ett ynka tidsfel, men Sara var så otroligt duktig då Justin är en riktigt het och SVÅR ponny och Sara red honom jättebra!


Sedan tävlade Erica med Quattro i 70cm och 80cm och dom var jättedruktiga, felfria i båda klasserna!
Quattro var så fin och båda ritterna var kanonfina!


Ella & Zotis var med hela dagen, vädret var på topp och det var soligt och jättevarmt!
Men det var fasiken lite jobbigt att ha hand om både unge, hund, kamera och tider. haha.
Tack och lov var både Emma & Emil där och dom vill ju mer än gärna ha hand om Ella :)


Sötnosarna på hästtävling^^

Söndagen den 6 juni var jag, mamma, Ella & Zotis in till Falun på Falukalaset och Barnens dag. Ella tyckte det var roligt och Zotis skötte sig bra trots mycket folk och karuseller.
Sedan skjutsade mamma mig till stallet i Lisselhaga så jag fixade med stall och TC :)
Sedan hämtade F mig där, jag duschade och bytte om sedan åkte vi iväg till några vänner för att grilla, en jättetrevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0