*Semester

I sommar har jag två resor inplanerade, om allt går som det ska vill säga..

Onsdagen den 6 juli så tävlar Annica & Tiger i Falsterbo på Falsterbo Horse Show och då vill jag självklart åka ner, kruxet är att jag jobbar den 6 och den 7 juli..
Ska försöka byta bort dom, hoppas att det inte är några problem.
Vi får ju byta pass med varandra hur vi vill, huvudsaken är att alla pass är bemannade.
Går allt som det ska så blir jag i Falsterbo 6-8 juli antagligen, jag hoppas verkligen!!

Någon som vill följa?

Sedan vecka 30 så är det en Ölandsresa inplanerad.
Jag och F hade ju egentligen tänkt åka, men han har semester när jag jobbar som mest, sen är jag ledig vecka 30 då boendet är "stängt" men då jobbar F :(
Men syrran, Ella och fredrikB hade planerat att åka till Öland den veckan, så jag hänger kanske med dom.
tråkigt bara att F inte kan följa med :(


Kommentarer
Postat av: ¨Malin

Åh jag vill också till Falsterbo ! hur ska du bo där ? Jag jobbar 6 och 8... men tänk om man kunde åka...hrm!

2010-06-11 @ 11:24:40
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0