*Trevlig dag

Åkte till A imorse, hjälpte till att lasta B.
Sedan åkte jag till Linghed och hämtade sis och Ella.

Sis hoppade B och dom var jätteduktiga!!!

Jag försökte hålla Ella lugn och ur vägen för stora B :)

Sedan följde Ella och sis med mig till Borlänge ♥

Ella smög på F, hon är väldigt blyg med samtidigt VÄLDIGT nyfiken på honom. haha.
Det ser sååå roligt ut, så fort han tittar på henne och säger något till henne så blir hon generad och gömmer ansiktet (t.ex under soffan, i bokhyllan, det som finns i närheten med andra ord)

F cyklade till jobbet och vi åkte till stallet.
Trångt i bilen!
Sis körde, Zotis satt på passagerarsätet, jag och Ella i baksätet, Baileys och stora vagnen i skuffen.
haha.

Jag red TC, han var pigg och rädd för allt.
Men sen på banan gick det ganska bra :)

Efteråt fick Ella sitta på honom, i sadeln och hon älskade det.
Vi hade stora problem med att försöka få ner henne överhuvudtaget, men tillslut tog sis ner henne och då blev det illtjut!

(Sofia, du har fått en till medryttare till TC) ;)

Efter stallet så fick Zotis bada i älven och sis med familj åkte hemåt.

Jag har varit på Friskis & Svettis och det gick bra, lite segt pass men annars ok.


Nu ska jag sova, är så jäkla trött.
Imorgon har vi visning av vår lägenhet för en som är intresserad.

(Bilder kommer i ett senare inlägg, jag orkar inte föra över dom från kamera till dator...)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla skruttan då! Är hon sååå förtjust i att rida?! Ella kan väl ta TC på tisdagar då! Haha! Kram

2010-06-18 @ 09:48:57
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tack för din fina kommentar! Det värmer, Johanna! Kram!! <3

2010-06-18 @ 19:20:41
URL: http://camillatyllstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0