*Avpälsning

Hundhår överallt i lägenheten, precis överallt!

I kylskåpet, i smörpaketet, i duschen, i handfatet, i sängen, i soffan, över hela golvet, i stekpannan, i min hudlotion.
ÖVERALLT är det en massa svarta hundhår!

Nu har jag borstat igenom hela Zotis, sedan tog jag furminatorn på bakre delen av honom.
En stor hög med svart päls klädde golvet. (fan att jag inte tog kort)

Men han släpper lika mycket fortfarande.

JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!



(har lagt ner Zotis blogg tillsvidare, har inte motivation, få se om den kommer igång senare, men jag tvivlar)



tänk om han hade kunnat ha kvar denna korta och smidiga päls istället för..


denna enorma mängd päls ;)

Fast han är iofs väldigt vacker i sin päls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0