*Barndomsvän!

Gick ut med Zotis på eftermiddagen och tänkte gå runt Emmaus en sväng, men vem möter vi då?
JO, Lovisa och hennes dobbis-tik Mika!

Lovisa och jag kommer från samma by och har växt upp tillsammans. Hennes mamma var dagmamma när jag var liten, så jag tillbringade mina dagar där. Vi slogs jämt! Haha. Hon envisades med att kalla mig för "Nanna" vilket jag hatade och berättade alltid för henne att jag hette JOHANNA.

Så roligt!

Vi har pratat om att promenera tillsammans, men det har inte blivit av.
Så träffade jag henne igår på Djurmagazinet och idag igen, skoj!

Blev en promenad på nästan 2 timmar, härligt!
Zotis skötte sig suveränt, vi mötte massvis med hundar och han brydde sig ingenting om dom!
Hade honom lös och kunde kalla in honom UTAN PROBLEM när det kom en hund.

ÄR SÅ STOLT.

Har har verkligen mognat dom senaste veckorna, fort har det gått!

Var in på Djurmagazinet på dagen, fick hjälp av Sofia att hitta schampo och balsam till Zotis, köpte även ett grisöra som han glatt smaskade i sig när jag kom hem.
Så nästa vecka ska jag och F bada honom, det är så drygt att göra det själv, får så sjukt ont i ryggen.

Fick även med mig lite annat smått och gott från Djurmagazinet, en Royal Canin-väska, handskar, påsklämma och en DVD, tack! :)

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är riktigt trött och mina ben värker, varför?

Imorgon åker jag till Gårdvik, förhoppningsvis kan F följa med en sväng, min mormor fyller nämligen år till veckan, hela 84år! Så mamma och pappa har bjudit hem henne på middag imorgon.

Ha en trevlig helg allihopa om vi inte hörs mer!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0