*Bättre och bättre

Känner mig bättre och bättre för var dag som går!

Fy tusan vad skönt!


I helgen var jag i Gårdvik, mysigt!

Tillbringade den mesta tiden med underbara Ella, kollade även när Erica red Quattro på ridklubben :)
Hade HK-ridning på söndagen, i övrigt var det en lugn helg.


Zotis har precis tvättat Ellas ansikte, därav hans finurliga min..

Zotis är helt underbar med Ella, han älskar att vara i hennes närhet!
Så fort Klimpen och Baileys är utom synhåll så lägger han sig tätt intill henne på golvet,
hon får dra i hans päls, smaka på hans öron, gräva honom i munnen osv, han är sjukt tålmodig!

(Självklart säger jag till Ella när hon blir hårdhänt, men det är skönt att veta att Zotis faktiskt tolererar det!)

På onsdag är det budgivning, vi får se hur det går.
Jag hoppas såklart, men försöker att inte hoppas för mycket.


Nu ska jag sova, vi hörs kanske imorgon.

Kommentarer
Postat av: Fille

svar: ja vi trivs superbra där men jag måste eftersom jag ska flytta tillbaka hem till min lägenhet i sthlm

2010-03-09 @ 14:51:23
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas ni får lägenheten!!!

2010-03-09 @ 14:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0