*Gårdvik

Har precis kommit hem ifrån ridklubben, det är lokala dressytävlingar där.
Snacka om att man blir tävlingssugen! Eller iaf, ridsugen!

På eftermiddagen har jag hk-ridning :)


Igår var dte lugnt, släppte hundarna på åkern, Baileys och Zotis lekte som galningar :)
Ella åkte i pulkan och trivdes bra där, trots omkullkörning ;)


Underbart väder ute, dock lite kallt, just nu -0,7 grader. Men solen är framme och värmer på iaf :)


Nu väntar jag på att FredrikB ska komma hit så att jag kan gå ut med Zotis och Baileys på åkern även idag.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin V

4 månader .. så blir typ 450 eller något varje månad :( skitdyrt men jag kände att de va en gång i livet man gör detta typ så .. fick bli så..

har lite ångest men men , man fick ju lite mer riktiga bilder liksom :) !

2010-03-15 @ 21:36:31
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0