*Hästar

 
Agrippa, sv halvblod, sto, född 1991, e: Mowglie ue: Diedron
Red och tävlade henne under 3 år, underbar häst som jag lärt mig otroligt mycket med!


Golden Arrow, "Pilen", eng fullblod, val, född 1993, okänd härstamning.
Pysslade, red, tävlade under många år, har inte så bra koll på hur många år dock.
Underbar häst som lärt mig mycket, världens underbaraste personlighet!


Pajaz, sv halvblod, född ?
En go grabb som jag tog hand om en sommar, en herre med starka åsikter och väldigt mycket intigritet, men efter några månader så kom jag innanför skalet och där fanns en jättehärlig häst!


Jumping Jack Flash, "Flash", sv halvblod, född 1996, okänd härstamning.
Världens bästa häst.
Ni kan läsa om honom HÄR och se film HÄR.
Han kommer alltid vara den BÄSTA.


Canache, sv ridponny (övervuxen) född 2004, e: Micis Napoleon ue: Kins Bonus xx
Följde honom sen födseln, sedan köpte min tränare honom och jag fick hjälpa till att rida honom hur mycket jag ville under en tid 2008.
Riktigt härlig "ponny" som verkligen blivit kanonsnygg!


Fabius, född 1997, e: Werther ue: Pik Bube II
En helt underbar häst som jag lärde känna hos Annica. Hon lät mig rida honom en sommar och under den korta tiden så fäste jag mig otroligt vid denna underbara häst. Han lärde mig så otroligt mycket.
Jag är verkligen glad och tacksam över att hon lät mig rida honom!



Detta är några hästar som har haft en betydande del i min ridning de senaste åren, orkar inte skriva om fler, men HÄR har jag skrivit ett liknande inlägg :)

Beskrivningarna är inte skrivna i någon bestämd ordning, jag skrev om hästarna allt eftersom jag hittade bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0