*Hoppträning och ridning

Igår följde jag med Sofia och TC på hoppträning i Hedenslund (tror jag det hette).
Var riktigt roligt att kolla! Dom var så duktiga! :)

Idag på förmiddagen följde jag med ut till stallet igen, jag red TC och det var riktigt roligt!
Revbenen känns helt okej, men hjälp vad trött jag blir i vänstersidan efter ett tag!

Jag tycker att det är så roligt att tillbringa lite tid i stall igen!

Tack Sofia & TC!
_

Nu ska jag laga lite mat, pasta och baconsås :)
Sedan tänkte jag ta bilen ner till centrum, kika in på Djurmagazinet och köpa hundschampo bland annat.


Bye!


Kommentarer
Postat av: eriiiica

recept alá erica? :D

2010-03-18 @ 12:02:45
URL: http://pican.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack sjäv stumpan! Så roligt när du följer med! Får se om träningsvärken gör sig påmind imorgon, hehe! Hörs snart. Kram

2010-03-19 @ 00:09:09
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0