*Skärpning!

Måste skärpa mig med uppdateringarna kring bloggen, är så dålig på att uppdatera!

Revbenen känns mycket bättre, jag kan andas, hosta pyttelite, nästan nysa, resa mig från stolar och nästan resa mig från sängen - FRAMSTEG!


Hela helgen har jag vilat upp mig, har varit i Gårdvik och myst med Ella.
Världens bästa mamma har skött alla hundpromenader, TACK!

Ella kan nu ställa sig upp, iaf med hjälp av något, t.ex en stol, en korg, en snäll moster osv ;)
  
Putar med rumpan till en början ;) Sedan rätar hon på ryggen och står ganska stabilt ;)

  
Nästan omöjlig att fotografera! Kameran är ju såååå intressant :)


Världens goaste lilla tjej som förgyllde min helg ;)


F är världens snällaste och hjälper till med Zotis mer än vanligt! Tack hjärtat :)

På torsdag skall vi på visning, jag håller tummarna och hoppas för allt i världen på det bästa!
Vill så gärna flytta!!

Nu kommer F snart hem ifrån jobb och handling, jag ska laga mat, sedan tänkte jag göra en hallonpaj.
Mums!

Jag vill ha vår nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det lät spännande med visning! Är det husvisning?



Bli frisk nu så du kan komma och provrida! Kram Sofia

2010-03-01 @ 20:29:53
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com
Postat av: ericadensnygge

hahahah, jag tänkte också baka hallonpaj! Hemmafruarna ;)

2010-03-02 @ 08:30:23
URL: http://pican.blogg.se/
Postat av: Jakubelizabeth

keep it up very nice site

2011-04-27 @ 12:34:34
URL: http://jakubelizabeth.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0