*Trevlig kväll

Åkte som sagt med Sofia till stallet på eftermiddagen.
Hoppträning i Hedenslund, dom var så duktiga allihopa!

Känns nästan som att jag tittar på hoppning för jämnan, snart hoppar jag väl fram.. ;)

Tog ett kvällsmeal på Max med Sofia, jättetrevligt!
Vi pratade och pratade så tiden bara rann iväg, tillslut ringde F och efterlyste mig, tur man är saknad ;)
__

Imorgon har jag TC, åker dit på förmiddagen tänkte jag.
Efter det skall jag städa hos F's mormor och sedan åker jag nog mot Gårdvik :)

I helgen är jag hundvakt åt lilla söta Tippan :) och på söndag och en vecka framåt har jag hand om stora TC, deras matte flyr nämligen till härliga Egypten och har det bra ;)


Nu kvällspromenix, sedan sängen!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0