*Dagen

Var till skolan imorse och gjorde ett tappskoprov, vi får se hur det gick.
Men det kändes bra och jag tror inte att jag kunde ha gjort det bättre, men det lär väl visa sig :)

Åt god mat tillsammans med älsklingen sedan åkte vi till Säter och hälsade på hans pappa och bror.

Gick en promenad i skogen med Zotis och sedan åkte vi hem igen.

Nu är F på gymmet och jag borde plugga, men det är ju så tråkigt!

Imorgon har jag TC, ska rida honom på morgonen tänkte jag.

Jag är sjukt nervös inför torsdagen, mest nervös är jag inför att hoppa upp på hästen jag skall rida.
Tänk om jag inte kommer upp!?
HAHA, vilka bekymmer. Undra vad domarna säger om jag tackar för mig och går därifrån efter en misslyckad uppsittning.

Jaja, det återstår att se.

Fina, fina Fabius ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0