*Härlig helg

I lördags åkte jag till Linköping tillsammans med Anna - en ny bekantskap.
Vi skulle lyssna på föreläsningar på söndagen, men åkte redan på lördagen då det tog 4-5 timmar dit.
Checkade in på hotellet och sedan tog vi bilen ner till centrum och käkade, kvällen tillbringades sedan på hotellet med en massa prat, jättetrevligt!

På lördagen var det föreläsningar mellan 9-16,30 alltså hela dagen.
Föreläsningarna vi lyssnade på var:

♦ Hundens domesticering - KANONBRA!
♦ Hundens sinnen och dess funktioner
♦ Tamhunden, vildhunden och andra hunddjur - KANONBRA!!!!
♦ Att lämna hunden ensam
♦ Hundars känslotillstånd

Sedan åkte vi hemåt igen och Anna släppte av mig härhemma runt 21 på kvällen.

Tack Anna för en trevlig helg! :)
____

Igår fixade jag härhemma nästan hela dagen, planterade lite ljung i mina amplar ute på framsidan, planterade om alla mina orkideér, dammsög och sedan pluggade jag, härligt att få lite saker gjorda.
____

Idag har jag varit hos Annica på förmiddagen och myst med hästarna, så härligt!
Nu har jag precis ätit och väntar på att syrran, Bella och Ossian ska komma häråt, vi ska åka till stallet och sedan skall jag rida TC :)


Hingstsläppet i Fallsbjörken (heter det så?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0