*Nytapetserat

Imorse följde jag och Zotis med Lisa och Joisan till Lövåsen för att kolla på Akademisk ridning, fattade verkligen nada. Men roligt att se något "nytt". Och roligt att komma iväg på något :)

Sen kom pappa till mig och vi tapetserade upp vävtapeten i hallen och det blev såååå fint!! Enligt pappa var det den värsta tapeten han någonsin satt upp, men bra blev det iaf! :) Så på måndag tänkte jag måla första omgången, hoppas bara att färgen är fin som vi köpte.. :)


Nu är jag i Gårdvik med Zotis, mamma, pappa och Baileys. Ella är (tyvärr) hos sin pappa och syrran är fyllechaffis tror jag.
Sitter i sängen nu och lyssnar till pappas fina gitarrspel i köket, älskar det!!
Men nu ska jag strax sova, imorgon åker jag, mamma och Zotis till Rättvik och kolla när syrran och Quattro tävlar :)
Sen på eftermiddagen skall jag ha handikappridning, var längesedan nu så jag hoppas det går bra för coola tjejen att rida :) Ska bli riktigt roligt iaf!!
 
P.S. Kom ihåg att ställa om klockan inatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara o Ada

Bilder bilder bilder!! :) Fast vi kanske kan få se med egna ögon nu till helgen? Vi åker upp till Dalarna på Fredag. :D

2010-11-04 @ 10:32:14
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Corneliusgina

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 10:58:24
URL: http://corneliusgina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0