*Jordgubbsshake

Har precis svept en jordgubbsshake, rätt mastigt måste jag säga..

Igår åt jag två riktiga måltider, varav den ena var Moussaka som jag aldrig varken smakat eller tillagat tidigare. Men det var riktigt gott, så det blir garanterat Moussaka här fler gånger!

Gick dessutom en härlig men jobbig skogspromenad med Lisa, Joisan, Fredrik och Zotis på förmiddagen, först gick vi uppför berget bakom Lisa, skitdrygt och jag blev verkligen påmind om vilken sjukt dålig kondis jag har, MEN, jag fixade det!

Idag har jag än sålänge ätit ett riktigt mål mat (+frukost) och nu en shake, får se vad jag äter lite senare..

Jag hoppas att jag har motivation nog att slutföra detta, jag vill verkligen!

__

I helgen är jag ensam hemma, åker till Gårdvik på fredagen och stannar till lördagen.
På lördagen skall jag först kolla när syrran tävlar i Falun och sedan har jag TC också.
På söndagen har jag TC samt att mamma hemskt gärna ville gå på kattutställning här i Borlänge, varför inte liksom?
Har aldrig varit på kattutställning, så det kan ju vara skoj :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vilken söööt bild! Kram

2010-09-23 @ 23:55:46
URL: http://nutti-nutti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0