Livet är härligt!

Har varken ork eller tid med bloggen nu när sommaren bjuder på varma och härliga dagar ♥

Allt rullar på som vanligt i Medväga, jag har jobbat hela sommaren men har nu bara ynka 3 pass kvar, en natt och två dagturer. Sen rullar jag igång ordentligt med Foreverjobbet :)

Klev av 12 imorse och har hunnit sova i min underbara solstol på baksidan, blev röd som en kräfta -men det är härligt :)

Planerar en överraskning för fullt, mer får ni kanske veta efter helgen :)

Går dessutom lite i "väntans tider", vi har nämligen tingat en valp! Dock är den inte född än, men blir det tre tikar eller fler i kullen så är vi garanterade en! :D Tyvärr var det två familjer innan mig som ville ha tik, så det var bara att ställa sig i kö. Tiken väntas valpa om ungefär en vecka.

Har även blivit erbjuden en häst, det är inte alls vad jag planerat men det känns nästan för bra. Ägaren är min absolut närmsta barndomskompis och hästen är ett jättetrevligt sto. Men som sagt, absolut inte vad jag planerat, det enda som stämmer in på min "hästönskelista" är att hästen är brun, varken kön, ras eller inriktning stämmer, men det kan ju kanske bli bra endå?!
Inget är bestämt, men jag kikar runt lite efter stallplats få se vad det finns för möjligheter..

Nu ska jag ut med Zotis en sväng, sedan blir det grillning och mys med älsklingen som för tillfället är och gymmar.

Ha det bra all goá!


En söt och glad Ella på min kusindotters dop i Falun i Maj.


Ella i full kockutstyrsel dresserar hundarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0