4 maj 2011

Började dagen med att vara supertrött, IGEN! Förstår inte hur jag kan vara så otroligt morgontrött helt plötsligt...
Fick spola av ryamattan då det var hundpiss på den, Tippan har varit i farten..

Sen åkte jag till Höjen och myste. Annica red Bristol på Främby och han har blitt så fin!! Sen myste jag med världens sötaste Ior. Hennes lilla Falabella på 76 cm (fullvixen, 5år). Så jäkla söt pålle, undra vad Zotis säger när han får träffa Ior.. :P
Ella och Erica kom dit och Ella kunde med lätthet leda Ior ut till hagen, hon tyckte nog att han var superhäftig!

Sedan blev det en tripp till Aubiose med syrran, Ella och Annica. Jag strosade mest runt och tittade medan de andra shoppade loss ;)


Har ätit god mat med hjärtat och tittat klart på en film som vi började se igår, men som jag somnade ifrån..... Har sedan tagit det lugnt och gått en prommis med hundarna som nu sover sött.


Jag och fina Pilen för herrans massa år sedan ♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Kul att du kom idag! Hoppas vi ses snart igen!!

2011-05-04 @ 21:50:50
URL: http://www.annicanoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0