Funderingar

Mina funderingar går fram och tillbaka hela tiden på hur jag vill och ska göra med allting.
Hästarna t.ex.. Mår ju förjäkla bra av dom, men samtidigt är det långt till stall och jag rider så sällan att det aldrig blir något riktigt av det.. Hade så gärna velat ha en foderhäst och stallat upp den här i närheten, men jag har inte råd, det är sååå tråkigt. Känns bara halvhjärtat allt jag gör nu.. Det är lite som att börja om varje gång jag sätter mig i sadeln.. Även om jag är rätt säker på att jag skulle kunna fixa med hästar så att jag kan rida ganska reglbundet så är det så långt till alla ställen och det blir för det första alldeles för dyrt, sen kommer jag aldrig hinna med då jag har sjukt mycket jobb hela sommaren..


Underbara Agrippa. Önskar att hon var ca 10 år yngre och att jag hade fått ställa henne här i närheten. Hade så sjukt roligt med henne och jag lovar att vi hade kunnat utvecklas ganska mycket om vi hade fått mer tid tillsammans.

Sen hunderiet.. Zotis är ju våran goding, men långt ifrån den hund jag vill ha. Kommer dock aldrig göra mig av med honom, men jag vill ha en till hund. En hund som jag har planerat för och jag vill veta mer vad jag får. Zotis var ju bara en impulsgrej (som jag absolut inte ångrar).
Som många vet så är det en AmStaff som blir min nästa hund, när vet jag dock inte. Kennel har jag mer eller mindre redan bestämt, men jag vet inte när man törs chansa? Det är ju endå ett ganska stort beslut och dessutom har jag inte F med helt på noterna. Men det tåls att tänkas på samt att disskuteras.


Drömmen....

Kommentarer
Postat av: Gemma Johnson

Mycket att fundera på, hoppas du kommer på nån bra lösning! Kram!

2011-05-12 @ 08:54:38
Postat av: Linda

Du är väkommen att ha min nya förmåga som "halvfoder" häst. Du rider och sköter gratis. Men de är på egen risk! :-D

2011-05-25 @ 19:50:45
URL: http://wildbyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0