1 september 2011

Dagen då jag blev fodervärd på riktigt :)

Medryttare och halvfodervärd har jag varit på massvis av hästar, men att vara fodervärd, stå för ekonomiska och praktiska biten helt själv, det är nytt -men spännande!


Maglemer "MajLis" anlände till Brusala imorse, Lisas Ben kom strax innan.
Dom bekantade sig snabbt och verkade gilla läget.

Släppte ut dom i den gigantiska hagen och dom drog en repa direkt, sedan var det gräset som lockade.
Vi släppte då över minishettisen Ludde och halvblodsfarbrorn Sunny vilket MajLis inte uppskattade ;) Hon tog nämligen med sig lilla Ben och gick till ett annat hörn av hagen.

Sedan tog vi in dom vid 2o.oo
MajLis gillade inte sin boxplacering så vi fick möblera om lite, så hon blev så nöjd så när hon fick stå bredvid sin lilla Ben ;)

Imorgon är det utsläpp och jag hoppas verkligen att MajLis tillåter sig själv OCH Ben att börja umgås med Sunny och Ludde..

Nu ska jag ta en varm dusch och sedan snora ner mig i kudden, fytusan vad förkyld jag blitt :(

(måste ju vara frisk till måndag-tisdag då vi åker till Strömstad och gosar med AmStaffbebisar)


Snygg tjej som showar för hela grannskapet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0