Snart jullov

På fredag är det sista dagen i skolan för iår, skönt!
Har praktik denna vecka är hos Annica som vanligt :)


Blir han inte såld, så får jag ta honom på foder :)
Bara att hålla tummarna!!!!!


Igår fick jag ett sms av en klasskompis kl 11, i det stod det att man måste vara i skolan kl 15 samma dag för utprovning av studentmössor. dom som ej kunde vara där skulle bli utan. vilken planering! men jag är inte förvånad..
jag var iaf där, stylade min studentmössa, den blev snygg! :)

Idag red jag Fabbe (bilden). Skrittade ut tillsammans med Annica på Tiger, mysigt! :)

Nu ska jag äta, hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

FIN HÄST!!! :D

2008-12-17 @ 21:02:40
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej,



jag är nästan bombis på att det är hennes allergi som spökar men man kan ju aldrig vara helt säker. Men fläckarna kliar inte, är inte röda eller såriga och jag kan inte se någon ohyra med blotta ögat så jag tror att det är ok att låta dem träffas. Skulle det vara t.ex. rävskabb så skulle det nog se annorlunda ut, öronen vara påverkade och dessutom klia en massa. Vad tror du, har du någon erfarenhet av det?

2008-12-22 @ 15:53:10
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0