Söndag

Känner på mig att dagen kommer bli lång och tråkig.
F jobbar 11,00 - 20,00, helt vördelös tid! Hela dagen försvinner ju :/ Skjutsade honom till jobbet, för då kan jag använda bilen om jag skulle vilja. Precis varit ute på en promenad med Zotis, han är kär. En leonbergertik på området löper och Zotis tror att han har chans på henne, suck..

Igår var Jag F och Z till Säter och hälsade på där. Först pussades och brottades Ada och Zotis, dom gillar verkligen varandra, så roligt att se :) Sötnosar. Sen såg vi film, helt okej. Sen gick vi ut, Jag, F, Zotis, Sara (F's syster) och Ada. Släppte dom i skogen, Ada ville leka, men tråkmånsen Zotis fick doft av löptik kanske? Så han hade inte tid med sin nyfunne flickvän :) Men sen när han kopplades då skulle han minsann leka, sprang som en tok i snön, det var dessutom skare, så Ada ville inte springa, hon har alldeles för korta ben dessutom sköra tassar om jag förstod det rätt. Men Zotis fick något ryck, collierycket kanske? haha. Han såg rolig ut iaf.


Idag ska jag städa lite, kolla på Prison Break, samt ta långpromenad med Zotis, kanske ta med kameran? Är rätt fint väder ute :)

Vad händer för er på nyår?
Jag blir nog hemma här i Borlänge, lugnt och trevligt. Vet inte hur Zotis reagerar på smällare så därför vill jag vara hemma där han känner sig trygg. Klimpen är ju livrädd, så är nog inte så smart att ta Zotis till honom så han kanske lär sig av Klimpen...

Nu ska jag fixa lite här, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0