SNÖ

det är KALLT ocn snöar ute!!! Zotis var överlycklig när jag kom hem (hade varit ensam en halvtimma då F åkt till jobbet) sen tog jag ut honom på promenad och det var snö ute. LYCKA. är så roligt att se honom lycklig, han älskar verkligen snön, liksom mig :) ska strax ut på en promenad igen, enbart för snön :P

annica red fabbe o tiger i ridhuset idag, snyggingar!!!! :D
sen tog vi bristol 2,5år e:briar till ridhuset, släppte honom. shit vilken häst. sååå vacker och såå snäll. så nu vill annica sölja honom till mig eftersom jag är så förtjust i honom. men jag ar nog inte råd. han är nog rätt dyr skulle jag tro? :P

men önska kan man alltid och just nu önskar jag mig en häst. en egen. har tröttnat på att bara rida andras..
vallack, antingen unghäst, eller utbildad minst LA, kapacitet för mer. Antingen vill jag utvecklas meed hästen, lära oss tillsammans, eller så vill jag ha en läromästare. jag vill, vill, vill!
har du den hästen? hör av dig. jag är desperat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0