Tankar

Har egentligen hur mycket som helst att skriva, men samtidigt har jag inte ett ord.
Känner mig alldeles förvirrad, tom..

Jag kan säga så här, jag är lycklig, så otroligt otroligt glad. Jag har världens bästa, underbaste pojkvän som jag är förlovad med. Vi har världens bästa hund, ångar inte för en sekund att jag tog över honom. Jag går i skolan, jag får rida Canache när jag vill, jag har en underbar familj, jag trivs där jag bor osv.
Men.
En fredagskväll som denna, F jobbar, jag sitter hemma, har tagit upp mobilen flera gånger. Kanske ska ringa någon, fråga om någon vill komma över, kolla på film?
Vem?
Jag har ringt syrran flera gånger, inget svar. Hon är väl ute och har roligt på annat håll.
Jag saknar det, som tusan. Fan vad bitter jag låter. Men det är jobbigt, jag hatar att vara ensam.
Är så glad att jag har Zotis, han är trots allt världens bästa sällskap sådana här kvällar <3

Hade tänkt skriva MYCKET mer, men jag ska hämta världens bästa F på hans jobb. <3

Skriver mer sen, har så mycket jag vill skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0