Teater

Ja, igår var alla 3or på skolan bjudna på pizza samt teater, lyx. Trots att skolan har varit VÄLDIGT flummig och oplanerad så kan man då inte klaga på att dom är snåla. :)
Tidigare på dagen var jag och F till Kupolen, jag ville köpa en varm skön och snygg stickad tröja. Hittade flera fina, meen självklart fanns det inga storlekar! Jag blev såå besviken, så jag drog med mig F till Gina Tricot, köpte mig en klänning, ett par tjocka strumpbyxor samt ett par örhängen, kan visa bilder senare.
Sen så jag mötte upp Tove och Maya nere i Falun, vi gick tillsammans till Golden där vi skulle träffas för att äta pizza. Pizzan smakade bra (men det gör det väl nästan alltid?) Sen gick vi över gatan till Dalateatern och Folkets Hus, Teatern hette; Ronny, Conny, Jonny, Sonny och Donny. Den handlade kort och gott om MÄN. Den var faktiskt riktigt rolig :) Efter det bar dte av till Borlänge igen.
Gick ut med Zotis sen sov jag, jättetrött!

Ryggen blir bättre o bättre för var dag, är bara om nätterna det kan vara lite jobbigt nu.

Mamma kommer strax och hämtar mig, sover i Gårdvik inatt. Imorgon ska jag göra min första dag hemma hos Annica Norén, spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0