Vidrigt!


Idag har jag sett på Insider, www.tv3.se klicka sedan på webb-tv sen finns inslaget där.
Sändes igår kväll 22,00.
Handlade om tidelag (sexuellt umgänge med djur).
FYFAN.
Jag är arg, riktigt riktigt upprörd. J
ag grät nästan när jag såg programmmet.
HUR KAN MÄNNISKOR VARA SÅ JÄVLA SJUKA I HUVUDET???!!!!
dessutom är det lagligt (om man inte kan bevisa att djuret har lidit psykiskt eller fysiskt) hur lätt är det att fråga en häst som blivit våldtagen om den gillade det? Inte direkt att den nickar/skakar på huvudet? Det är som att våldta ett barn, om inte värre..
Sen att dessa HEMSKA människor dessutom skall ha sönder hästen, skära sönder den/ sticka in vassa stora saker i den. Hur hemskt är det inte?! 
Åh, jag är så upprörd. Stackars stackars djur. Må dessa vidriga äckliga "människor" ruttna ihjäl.
Stoppa gärna upp en stock i arslet på dom så får dom känna hur det känns. Vidrigt är ordet.
Det läskiga är att det ökar, speciellt i Dalarna :S

Vill ni se inslaget så följ anvisningarna ovan, eller se reprisen som sänds på kanal/tv 8 på söndag kl 22,00.





Idag har iaf Zotis varit ensam i en timme, allt är rent och helt hemma och grannarna har inte hört honom. Så det borde ju ha gått bra :) Är så nöjd över honom :) Min lilla sötnos<3

Var på främby med skolan idag, hade sitsträning på Ludwig, han är söööt. En longerade och en satt uppe på med sadel, utan stigbyglar o tyglar. Nyttig träning! Men jag fick ont i ryggen så jag red inte så länge. Härlig häst iaf :)

Nu ska Zotis strax få mat, sedan blir det promenad.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0