Sveden

Har ju gjort praktik på Svedens Ponnyklubb varannan vecka en längre tid nu, men nu har jag bestämt mig för att byta praktikplats. Dels för att det är så pass enformigt att vara på en ridskolan, lärde mig inget nytt, sedan dels för att jag vill vara på fler ställen. Så Canaches matte Ulrica ringde mig häromdagen och sa att jag fick göra min praktik hos Annica Norén om jag vela. Självklart sa jag ja. Kommer bli riktigt roligt hoppas jag! :D
Så idag köpte jag med mig lite fika och bjöd tjejerna på Sveden, mamma hängde med dit hon å. Men kommer nog kika in på Sveden fler gånger, trevligt gäng där :)

Känner mig piggare idag, tror dock att jag haft lite feber inatt igen, känns så.
Men jag har laddat upp för kvällen, köpt mig en massa lösgodis osv. Min käre F har länge sagt till mig att jag borde se Prison Break, så nu när jag varit lite hängig så har han laddat ner första säsongen till mig, så igår kväll såg jag första avsnittet, verkar vara en bra serie. Så ikväll blir det massa godis och en massa Prison Break! :D F slutar 23,30, så jag kommer nog kika fram tills han kommer hem.

Zotis ligger just nu och gnager på ett ben jag köpte till honom, han verkar nöjd -ätit lunch, gått promenad och nu ligger han i bädden och tuggar på sitt goda godisben :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om inte annat ska vi ju leka med hundarna där igen , + på andra ställen :D

2008-10-25 @ 18:45:21
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0