Ännu mer förkyld :(

Åh vad jag hatar det här! Ligger och snorar hela nätterna så jag sover knappt nå alls. Skitdrygt.

Syrran var till vet igår med sin terrier. Det är nämligen så att alla familjens hundar kliar sig i öronen som galningar, så¨vi har läst på internet och kommit fram till att dom kanske har öronskabb? Så syrran var in igår och förklarade läget, henner vovve hade öroninflammation (som hundar som har/haft öronskabb ofta får) dom tog även skrapprover som visade att han hade svamp. Men inget av det är smittsamt till andra hundar. Så nu återstår frågan; hur kan både Klimpen och Zotis ha klåda i öronen? Så mamma beställde tid hos vet nu på torsdag, ska bli intressant vad dom har att säga. Hoppas det är bra iaf..

Idag skall jag rida Canache, tänkte ta med mig Zotis få se hur han reagerar. Tanken är ju att Zotis ska kunna vara med mig när jag rider, springa lös alltså. Så det är väl bäst att börja träna :)

Nu ska jag snyta mig, sen byta sängkläder.

Zotis ute i skogen i Säter

Zotis i skogen :) Visst har han blivit stor?

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med hund :) ja shit vad stor han blivit :O

han måste få gröt och spenat till mat hos dig :D haha

2008-09-26 @ 10:47:48
URL: http://emmizenboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0