Lördag

Nyss klivit upp, F är på jobbet, trodde att han slutade 9,15 som igår, men icke, han slutar visst 14,00 :/
Var ut med Zotis imorse vid 7,00, sen har vi sovit tills för en halvtimma sen ungefär ;) Skönt.
Förkylningen börjar äntligen ge med sig, har kunnat sova hela natten utan att snora ihjäl mig - skönt!

Igår var jag och Zotis i Gårdvik och hälsade på, skulle egentligen rida, men förkylningen satte stopp för det. Men Zotis var iaf nöjd ändå, han lekte med Baileys som en tok. Så han var väldigt trött på kvällen :)

Idag skall jag till Gårdvik igen, åker när F kommer hem från jobbet. Ska ut och kolla läget bara, Syrrans karl skall ha 20-årsfest ikväll och det får man väl inte missa? ;)

Nu ska jag äta frukost, sen ut på en långpromenad med Zotis.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0