*måndag

Halloj!
Full fart i helgen. I fredags åkte jag runt med min käre far och kikade på bilar, sen hem till Gårdvik, skulle rida men min förkylning satte tvärnit för de ;( Så jag åkte hem igen, med Zotis som var mycket trött efter allt bus med "brorsan" Baileys :) Sen på lördagen var jag till Gårdvik igen på eftermiddagen, F kom dit han med. Åkte till Linghed på fest. Syrrans karl + hans kompis hade fyllt 20 år och firade det med sprit och fylla. Linghedsfolk är speciella när det gäller sprit. Såg en viss person där så jag stannade inte länge, hade gärna gjort det, men vela inte vara kvar där när F åkte hem. Så jag åkte till Gårdvik och sov istället. På söndagen, (igår alltså) hade jag knatteridning för små SÖTA barn :) Sen hade jag ridlektion för Jelena på Grabben, det gick kanon för dem!! :D

Idag hade jag jätteont i halsen när jag vaknade ;( Ingen skola för mig :/ Men jag missade nog inte mkt.
Var till Falun med min käre pojkvän, han köpte korgarna som jag vela ha på hatthyllan <3 Sen åt vi på American Take Away (A) Sen upp till Plantagen, han köpte krukväxter, krukor till småkaktusarna och lite annat smått och gott jag vela ha. Han är bäst min käre F :)

Nyss varit ut på en långpromenad med Zotis. Han var rädd för det mesta :/ Tror han är mörkrädd, - precis som matte ;)

Nu ska jag sätta mig framför TVn, plugga Biologi och kika på "Mannen som talar med hundar"

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0