Snorigt

Usch, det värsta med våren är att jag alltid blir snorig. Så drygt!
Men det är inte pollen, det lovar jag!

Varit hemma igår och idag från praktik. Imorgon skall jag dit, Zotis hänger med :)

Igår vaccinerades Zotis, väntrummet var inte så roligt. Han blev galen på en tax som spände sig lite framför honom, då var han billig. Men efter en rejäl ifrånsägning av matte så blev han tyst..
Sprutan märkte han nog inte ens av, var bara jag som kände den. HAha, jag hatar sprutor!!!!!!


Idag har jag tagit det lugnt, tog en promenad med F till hans mormor. Han skulle hämta räkningar osv, såg även att Zotis hade lite presenter!
Han tackar för leksaken, den är väldigt omtyckt!! Halsbandet var oxå fint.

Sen blev det att laga mat, fiskgratäng. MUMS! Samtidigt som vi åt kollade vi på dokumentären "Ett renrasigt helvete". Skrämmande! Stackars stackars hundar :S Här kan du se dokumentären, jag rekomenderar den verkligen!
Sen tog vi en tur till med Zotis och nu är F på gymmet och jag ska läsa lite i min bok, sen sova faktiskt.
Sjukt trött och jag ska upp tidigt imorgon.


Oj, tömt mobilen till datorn, hittade denna bild på Ada! :D
F's systers vovve :)
GAMMAL BILD, enligt mobildatumet 20 oktober 2007!
(kan det stämma sara?)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha! Vad konstig hon ser ut! Om det är taget den 20 okt 2007 så är hon lite över 5 månader på fotot, kan nog stämma hon ser lite tunn ut så hon är nog inte så gammal där. :D

2009-04-23 @ 17:58:44
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0