*Rubrik

hatar att komma på rubriker..

Igår lekte Zotis med  Zakke, dom hade jätteroligt tillsammans i Svedens stora ridhus :)
Dock blev Zotis rent ut sagt vidrig i pälsen efter att ha rullat runt i underlaget där..
Så jag och Malin + hundar gick bort till en badplats bortanför Rottneby där hundarna fick bada.
Zotis älskar verkligen att simma! :)
Lite gruff då och då från Zakkes sida, men sådant kommer alltid, är ju trots allt två hanhundar i samma ålder och i trotsålder. :)

Sen hämtade F upp Zotis och jag och Malin åkte till hennes lägenhet, jättemysig! :)

Umgicks, pratade, käka snask o pizza osv osv.

Trevligt.

Igår tog vi en sväng till Sveden, sen skjutsade hon mig till mamma.

Tack :)


Gick på stan med mamma, erica o hennes fredrik.
Köpte sjukt söta saker <3

Vi fikade och jag köpte brända mandlar och sura godisremmar, det är ju Falu höstmarknad :)


Igår kväll umgicks jag med F och Z.
Älskar er.

Idag jobbar F förmiddag så jag och Zotis tog sovmorgon, sen har vi gått långpromenad, just nu är tvättmaskinen igång och jag håller på att ladda över bilder från kameran till datorn, gamla bilder!


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv :)

2009-09-03 @ 19:15:31
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0