Alla <3 dag

Idag är det dagen.

F jobbade fm. Jag gick upp tidigt, gick en låångpromenad med Zotis innan frukost. Träffade på en gammal jämthundstik som Zotis lekte med. Tiken var väldigt gammal och väldigt tjock, men var överlycklig när hon fick leka med Zotis. Han livade verkligen upp den gamla damen ;)
Sen träffade vi Kalle. Zotis bästa vän här på området, Zotis kände igen honom på långt håll, trots att dom bara träffats 1 gång! Dom lekte och stojade. Jag och ägarinnan kom fram till att träffas 2 gånger nästa vecka, måndag och fredag, kanske lördag också. Men det är inte bestämt :) ROLIGT!
Zotis är ju född den 18april 2008 och Kalle var född den 19april 2008, så dom är nästan exakt lika gamla :)

Efter det städade jag. Phu. Sen åkte jag ner till stan och köpte creme fraiché, blommor och choklad.

Sen hoppade jag in i duschen och då kom F hem. Han blev glad över choklad och blommor.

Nu är han ute med Zotis och jag gör mat, tacopaj. Blev så mkt köttfärs över från tacosen igår..

Ska äta snart. sen till gårdvik.

vi hörs, ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tadaaa! Du har fått en award, kolla i min blogg! :)

2009-02-17 @ 10:29:07
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Erika

Hallå! M6P har 7 huskys kvar, från 6 år och uppåt tror jag.. Har din familj några kvar? Ja, vi tänkte hänga på upp till Ryssjön på söndag! Det är härligt att köra hund under såna här fina förhållanden! MVH Erika

2009-02-18 @ 12:52:57
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0