:)

Vilken dag!
Sov som en stock hela natten lång, shit vad trött jag var!!

Var ut med Zotis imorse, han träffade en labrador som han lekte med :)
Sen fick han frukost, ställde han i badkaret och tvättade svans + bakben, skitig! (jag har alltid sagt, "aldrig en långhårig hund!) men tji fick man!
.

Sett en superbra film med F nu på fm, Supervolcano hette den, kalasbra!

Nyss varit ut med Zotis, träffade en mycket skum person med en trevlig golden retriver hane på 3,5år. Zotis och han lekte. Ägaren var dock väldigt mystisk :S Han tjatade på mig att jag skulle släppa lös Zotis, men jag ville inte eftersom det kryllade av andra hundar. Han blev typ sur. Men sen gick vi samma väg, sen nosade hans hund på en kissfläck (som alla hanhundar gör) och då blev han förbannad och drog ner hunden i backen. Av vilken anledning??
Jag tog snabbt Zotis därifrån och gick en omväg hem.
I sådana situationer önskar jag att jag kunde kliva fram och ryta i åt idioten..

Snart kommer Tove hit, ska åka med henne till Falun där syrran o Fredrik hämtar upp mig, åker med dom till Gårdvik och blir där över natten. F jobbar sen ikväll..

Blir nog en bra helg och ett trevligt lov.


Kommentarer
Postat av: Erika

Shit vilket roligt (och gammalt!!) klipp!!!! Syrran var ju med på ett hörn oxå.. Hahahahaha.. Jag ska visa m&p det på lördag. MVH Erika S

2009-02-19 @ 21:21:10
URL: http://erika.sjoo.googlepages.com/home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0