Listan

Saker jag bör göra / göra bättre / oftare 

  • Sköta min hy bättre - sover aldrig med smink längre, tvättar ansiktet med ansiktstvätt varje kväll. Skillnad!
  • Sköta mitt hår bättre - Köpt dyrt men bra schampoo av frisör, otrolig skillnad. Tvättar det max 3 gånger/veckan om jag inte har varit i stallet. Jätteskillnad!
  • Försöka börja träna på något vis. (kan inte springa osv pga min fot) - Vill rida! Men går längre promenader
  • Äta nyttigare och regelbundet - Jobbar på det
  • Börja rida ordentligt - Önskar
  • Strukturera upp allt som har med skolan att göra så att allt hinns med innan student Jobbar på det
  • Försöka bli mer ekonomisk - Jobbar på det
  • Börja spara pengar, lägga undan lite varje månad - Just nu omöjligt
  • Få mer tid tillsammans med F - Jag gör så gott jag kan, önskar att jag fick ett gensvar
  • Träna med Zotis oftare - Går kanonbra, både Zotis och jag älskar det :)
  • Rensa garderoben ev. lägga ut saker på tradera - Inte haft tid
  • Organisera ihop alla hästgrejor i Gårdvik (benlindor, schabrak som skall tvättas osv) - Inte haft tid
  • Försöka få lite tid på kvällen till läsning etc - Läser iaf 2-3 kvällar i veckan innan jag somnar
  • Sitta vid datorn mycket mindre än vad jag gör nu för tiden - Sitter vid datorn mycket mer sällan!
  • Köpa nya glasögon (snyggare och med rätt skärpa....) - Den dagen då jag har börjat spara pengar så..
  • Börja leta ordentligt efter sommarjobb, jobb... - Ska ta tag i det nu :)

Liten uppdatering om vad som hänt. En del har jag fixat väldigt bra, en del inte alls bra...


Kommentarer
Postat av: SARA

nice lista :D borde göra en jag med... grymt skoj med bloggar, jag tycker det är så galet kul att läsa, man får liksom en inblick i vad andra har för sig speciellt inte när man träffas på så ofta :D take care:D

2009-02-18 @ 15:18:59
URL: http://saraidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0