Underbart väder!

Det är såna här dagar man älskar, det är såhär vintern skall vara!
Tog en underbar promenad med Zotis och F :)

För en gångs skull var kameran med :)


Visst har han ett vackert huvud?


Herre på täppan, han älskar att klättra längst upp på snöhögar! :)


Foto


Foto


Foto


  
Det är detta man kallar samspel :)
Vi tränade, Här F och Zotis, tränar på att gå fint med ögonkontakt :)


Ja, Zotis älskar snöhögar,  ju högre desto bättre..


"HOPP"

  
 



Det var några av fotona som togs :)

På onsdag följer Zotis med mig på praktik till Annica. Efter det skall han få leka med Zakke!
Det var ett tag sen, men roligs ska det bli!
Hoppas, hoppas, hoppas att vädret är som idag. Kameran ska självklart med :)

Nu ska jag diska, världens diskberg.

Gårdagen var HEMSK. Nyss pratat med chefen, så nu skall vi reda ut detta. Hon stod på min sida, som tur va, men jag är inte förvånad. FY FAN hur vuxet folk beter sig. Jag skäms..









Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder!!! Du får gärna fota Ada med din superkamera någon gång också. :D

2009-02-10 @ 12:22:01
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0